english    

Op deze pagina vindt u als consument de antwoorden op een aantal veelgestelde vragen. Contacteer de betreffende webwinkel voor verdere vragen over betalingen en betaalmethoden. Zij kunnen u verder helpen

De TWYP Service desk is bedoeld voor webwinkeliers die TWYP afnemen en beantwoordt geen vragen van consumenten

Veelgestelde vragen

Waar vind ik informatie over betaalmethode X?

Voor algemene informatie over betaalmethoden die webwinkels via TWYP kunnen aanbieden kunt u kijken op de volgende websites

Mastercard

www.mastercard.nl

VISA

www.visa.nl

American Express

www.americanexpress.com/netherlands

iDEAL

www.ideal.nl

Rembours

TNT Post

Incasso machtiging

Currence

Waar is mijn bestelling? Ik heb betaald, maar heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Om de status van uw bestelling na te gaan, dient u contact op te nemen met de webwinkel waar u de bestelling deed. TWYP heeft geen gegevens over uw bestelling, alleen de webwinkel kan u deze informatie bezorgen.

Wat is een acquirer?

Een acquirer is de financiŽle instelling die aan de webwinkel de toestemming geeft om online betalingen te ontvangen via creditcard of electronisch bankieren.

Wanneer u uw betaalgegevens invoert op de beveiligde betaalpagina van TWYP, ziet TWYP erop toe dat de informatie op een veilige manier wordt verstuurd naar de acquirer van de webwinkelier. De acquirer is dan verantwoordelijk voor de financiŽle afwikkeling van uw bestelling.

Voor meer informatie over het technische of financiŽle aspect van uw transactie neemt u altijd contact op met de betreffende webwinkel.  TWYP en de acquirer informeren en adviseren niet over een specifieke transactie.

/
iDEAL information
iDEAL site >
iDEAL informatie
iDEAL >
/
/
/
 
/
/
logo businesspartner thuiswinkel.org
 
logo onderdeel van ING